“Art is literacy of the heart” Elliot Eisner / “Arte não é pureza; é purificação, não é liberdade; é libertação.” Clarice Lispector

sábado, 24 de maio de 2014

Dolly - Bonequinha


The theme at Sunday Postcard Art is dolls. So here is mine. Do you believe I still have mine?I am a professional dreamer so teddy bears, dolls and everything else is part of my life. I used to share them with my sister, then my daughter. I loved playing with her Now it is my niece that enjoys my toys. 
Have a magical Sunday!

O tema no Sunday Postcard Art é bonecas. Aqui está a minha. Você acredita que eu ainda tenho as minhas "filhas"? Eu sou uma sonhadora professional. Ursinhos de pelúcia, bonecas e tudo mais faz parte da minha vida. Eu dividia os "meus filhos e filhas" com a minha irmã, depois com a minha filha. Adorava brincar com ela. Agora é a minha sobrinha que se diverte com eles.
Tenha um domingo mágico!

For Sunday Postcard Art - Dolls

 Poetic Postcards
 photo pp3.jpg

6 comentários:

  1. So bright so beautiful and so cute...fabulous!

    ResponderExcluir
  2. Love your sheerful take on the challenge,
    thanks for playing!

    ResponderExcluir
  3. so cheerful! love how you used the dictionary text.

    ResponderExcluir
  4. She's a sweetie Karla! Love you bright colors!

    ResponderExcluir
  5. I love the colours and joy in this, so fun!

    ResponderExcluir

Thank you for your lovely comment! It means a lot to me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...